Tabelaprawdy
.pl
Zmień kryteria ({{filtersCount}})
Ustaw kryteria
Ustaw kryteria
Stanowisko, firma, słowo kluczowe
Miejscowość, województwo
+{{r}} km
Wyczyść filtry
Kategorie:
{{selectedCategoriesCount}}
{{cat.category}}
{{counters.categories && counters.categories[cat.id] ? counters.categories[cat.id] : '0'}}
Data dodania:
1
{{value}}
({{counters.hours && counters.hours[key] ? counters.hours[key] : '0'}})
Rodzaj pracy:
{{selectedJobTypesCount}}
{{jobType.name}}
({{counters.jobTypes && counters.jobTypes[jobType.id] ? counters.jobTypes[jobType.id] : '0'}})
Umowa:
{{selectedContractsCount}}
{{contract.name}}
({{counters.contracts && counters.contracts[contract.id] ? counters.contracts[contract.id] : '0'}})
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
Wszystkie oferty
»
Tarnowo Podgórne
»
Office Assistant
Ogłoszenia o pracę Office Assistant Tarnowo Podgórne
- Mamy dla Ciebie
1 ofertę pracy
Ustaw kryteria
Słowo kluczowe
Miejscowość
Promień
+{{r}} km
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
Wyczyść filtry
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
Wyczyść filtry
Kategorie:
{{selectedCategoriesCount}}
{{cat.category}}
{{counters.categories && counters.categories[cat.id] ? counters.categories[cat.id] : '0'}}
{{showAllCategories ? 'Ukryj' : 'Pokaż wszystkie'}} kategorie
Data dodania:
Kiedykolwiek
{{value}}
{{counters.hours && counters.hours[key] ? counters.hours[key] : '0'}}
Rodzaj pracy:
{{jobType.name}}
{{counters.jobTypes && counters.jobTypes[jobType.id] ? counters.jobTypes[jobType.id] : '0'}}
Umowa:
{{contract.name}}
{{counters.contracts && counters.contracts[contract.id] ? counters.contracts[contract.id] : '0'}}
Wyczyść filtry
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
Traffic & Office Assistant
Swadzim
GPD
Administracja biurowa
Office Assistant
oczekujemy?nBardzo dobrej organizacji pracy, wielozadaniowości i umiejętności ustalania priorytetównSzeroko pojętej zdolności interpersonalnych i komunikacyjnychnUmiejętności kreatywnego myślenia i radzenia sobie w sytuacjach stresowych
3 dni temu z rocketjobs.pl
Podobne ogłoszenia
Asystent / Asystentka Biurowa
Poznań, Centrum
Job Impulse Polska Sp z o o
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Office Assistant
Pracownik Administracji
Główne obowiązki: Obsługa sekretariatu, w tym przyjmowanie i ewidencjonowanie faktur. Zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną, przygotowywanie przesyłek. Koordynacja dokumentów i przepływu informacji. Współpraca z dostawcami i kuriera
9 dni temu z praca.pl
Starszy referent
Poznań
Kuratorium Oświaty w Poznaniu
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: obsługi administracyjno-biurowej w Wydziale Wspierania Edukacji; WOA.210.35.2025 Adres urz
Wczoraj
z Biuletyn informacji publicznej
Pracownik biurowy z językami obcymi
Poznań
Cpl Jobs Sp. z o. o
Administracja biurowa
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Pracownik Biurowy
Pracownik biurowy z językami obcymi48_5536663Obowiązki analizowanie i rozwiązywanie problemów,monitorowanie codziennych zadań,kontakt z klientem (telefoniczny i/lub e-mailowy) w wymaganym przez klienta języku obcym:angielskim i szwedzkim(Możliwo
Wczoraj
z gowork.pl
Zastępca Dyrektora Biura Informatyki ds. domeny...
Poznań
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Administracja biurowa
IT Administracja
IT Oprogramowanie
Dyrektor
Zastępca Dyrektora Biura Informatyki ds. domeny kolejowej90_4546342Obowiązki określanie strategicznych kierunków transformacji technologicznej, inicjowanie zmian oraz stymulowanie innowacji podnoszących efektywność organizacji w zakresie utrzyma
Wczoraj
z gowork.pl
Asystent/ka ds. Rekrutacji z j. niemieckim (B1)
Poznań
MONDI sp. z o. o
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
MONDI Sp. z o.o. od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im najwyższej jakości rozwiązania w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego (jakość naszych usług oceniana jest przez klientów na poziomie 90%) Aktualnie w związ
Wczoraj
z gowork.pl
Konsultant/ka ds. Obsługi Zgłoszeń Serwisowych
Komorniki
Bergerat Monnoyeur sp. z o.o
Administracja biurowa
Doradztwo i konsulting
Obsługa klienta
Konsultant
Konsultantka
Konsultant/ka ds. Obsługi Zgłoszeń SerwisowychTwój zakres obowiązków Obsługa klientów – rejestracja zgłoszeń serwisowych (telefonicznych i mailowych), udzielanie podstawowych informacji, przygotowywanie ofert sprzedaży serwisu Sprzedaż części -
Wczoraj
z gowork.pl
Starszy referent w Dziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej...
Poznań
Narodowy Fundusz Zdrowia
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Starszy referent w Dziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej i Ratownictwa Medycznego w Wydziale ds. Służb Mundurowych w Wielkopolskim 29_poznan2524Obowiązki opracowywanie sprawozdań, analiz i wniosków oraz monitoring realizacji i dostępności do świadc
Wczoraj
z gowork.pl
Starszy referent
Poznań
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Zakres obowiązków:sporządzanie planów rzeczowo finansowych na zakupy (dostawy) na podstawie wytycznych przełożonych oraz zapotrzebowań rocznych instytucji i jednostek wojskowych, udział w prowadzeniu procedur związanych z dokonaniem zakupu towar
2 dni temu z Centralna baza ofert pracy
Dyrektor Agencji
Poznań
Prudential Polska sp. z o .o
Administracja biurowa
Kadra zarządzająca
Media i sztuka
Prawo i administracja państwowa
Dyrektor
Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2 dni temu z praca.pl
Konsultant Finansowy
Poznań
Prudential Polska sp. z o .o
Administracja biurowa
Doradztwo i konsulting
Obsługa klienta
Konsultant
Konsultantka
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2 dni temu z praca.pl
Asystentka Zarządu
Poznań
HRK S.A
Administracja biurowa
Asystent
Pracownik Administracji
HRK S.A. dla swojego Klienta, znanej firmy z branży budownictwa mieszkaniowego, poszukuje osoby na stanowisko: Asystentka Zarządu Poznań, stacjonarnie Zadania: - Dbanie o wizerunek Spółki poprzez profesjonalne podejście do wykonywanych zadań -..
2 dni temu z Nuzle.pl
Koordynator ds. Kontrolingu
Poznań
Erbud S.A
Administracja biurowa
Koordynator
Koordynator ds. Kontrolingu82_4521544Obowiązki Rekrutacja do Pionu zarządzanego przez Belindę Śliwińską. Rekrutację prowadzi Elżbieta Szczygielska Wymagania Doświadczenie w obszarze kontrolingu, analiz finansowych lub budżetowania. Bardzo dobra
2 dni temu z gowork.pl
Specjalista Obsługi Klienta - Odpisywanie na...
Poznań
Carloss Marketing - Media
Administracja biurowa
Specjalista
W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2 dni temu z Nuzle.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Praca Zdalna
Poznań
Carloss Marketing - Media
Administracja biurowa
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista
W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2 dni temu z Nuzle.pl
Specjalista ds. reklamy produktów i usług - Praca...
Poznań
Carloss Marketing - Media
Administracja biurowa
Specjalista
W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2 dni temu z Nuzle.pl
Referent
Poznań
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Dla studentów
Pracownik Administracji
Referent
Zakres obowiązków:obsługa studentów polsko i anglojęzycznych Erasmus, Study in English, koordynowanie i planowanie kontaktów zagranicznych, organizacja przyjazdów i wyjazdów pracowników, studentów, oraz gości uczelni, wydawanie zaświadczeń dla i
3 dni temu z Centralna baza ofert pracy
Samodzielny referent w sekcji sprzętu infrastruktury
Poznań
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Zakres obowiązków:realizacja postępowań dotyczących zakupów, sporządzanie i aktualizacja planów rzeczowo finansowych oraz planów zakupów, udział w planowaniu budżetu w sekcji, realizacja wydatków w sekcji w oparciu o podpisane umowy Wymagania:Wy
3 dni temu z Centralna baza ofert pracy
Asystent / Asystentka Rzeczoznawcy Majątkowego
Poznań
Integro Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Pracownik Administracji
Rzeczoznawca
Twoje zadania: Wsparcie w przygotowywaniu operatów szacunkowych i analiz rynku nieruchomości, Zbieranie oraz analiza danych dotyczących nieruchomości, Współpraca z zespołem rzeczoznawców i analityków, Prace administracyjne i organizacyjne związa
3 dni temu z praca.pl
Starszy referent w Dziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej...
Poznań, ul. Baraniaka 88D
WIELKOPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
GŁÓWNE ZADANIA: opracowywanie sprawozdań, analiz i wniosków oraz monitoring realizacji i dostępności do świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie m.in.: Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych, Izb Przyjęć, Ratownictwa Medycznego, Nocnej i Świątecznej Op
3 dni temu z praca.pl
Referent
Szamotuły
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: wierzycielskich w Referacie Spraw Wierzycielskich (SEW) w Urzędzie Skarbowym w Szamotułach
3 dni temu z Biuletyn informacji publicznej
Asystent / Asystentka w dziale wsparcia sprzedaży
Poznań
Ipk Sp. z o. o
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Ekspedientka
Pracownik Administracji
Kasjerka
Asystent / Asystentka w dziale wsparcia sprzedażyTwój zakres obowiązków bieżąca operacyjna obsługa sprzedaży, w tym wysyłek standardowych oraz ekspresowych obsługa przydzielonych klientów (telefoniczna, mailowa lub bezpośrednia) wczytywanie do s
3 dni temu z gowork.pl
Asystent/ka Kas Samoobsługowych dla osób z orzeczeniem...
Poznań
ipracujzdalnie.pl
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Twój portal z ofertami pracy
4 dni temu z rocketjobs.pl
Konsultant Klienta Biznesowego - sprzedaż usług...
Poznań
m-PLAY
Administracja biurowa
Doradztwo i konsulting
Obsługa klienta
Konsultant
Konsultantka
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunk
4 dni temu z praca.pl
konsultant_ka ds. sprzedaży i rekrutacji
Poznań
Administracja biurowa
Doradztwo i konsulting
Obsługa klienta
Ekspedientka
Kasjerka
W Randstad Professional Talent Solutions działamy w ramach dedykowanych vericali by móc lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów oraz kandydatów. Dołącz do nas by mieć możliwość rozwoju biznesu w dedykowanej specjalizacjipoprzez docieranie d
4 dni temu z jobs.pl
Referent
Poznań
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: wierzycielskich w Pierwszym Referacie Spraw Wierzycielskich (SEW-1) w Urzędzie Skarbowym Po
4 dni temu z Biuletyn informacji publicznej
Starszy referent
Poznań
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: kontroli celno-skarbowej i postępowania podatkowego w Trzecim Dziale Kontroli Celno-Skarbowej i Postępowania Po
4 dni temu z Biuletyn informacji publicznej
Ogłoszenia z Lento.pl
CITROEN C4 LAMPA LEWA PRAWA 2010 - 2015
Tarnowo Podgórne
Cena: 499 zł
Transport pianin sejfów gabarytów nietypowych rzeczy palet
Tarnowo Podgórne
LASER - GRZYBICA - SKUTECZNIE POZNAŃ Tarnowo Podgórne
Tarnowo Podgórne
Pralka Zmywarka Kuchenka i inne Naprawa Serwis AGD
Tarnowo Podgórne
PEUGEOT 308 T9 WSZYSTKIE CZĘŚCI TEL. 516-173-666 POLECAM
Tarnowo Podgórne
PEUGEOT 207 lift ZDERZAK MASKA BŁOTNIK LAMPA LEWA PRAWA itd.
Tarnowo Podgórne
Dom Tarnowo Podgórne, Wesoła
Tarnowo Podgórne
Cena: 1 449 000 zł
PEUGEOT 208 WSZYSTKIE CZĘŚCI 516-173-666
Tarnowo Podgórne
Prestiżowa lokalizacja, miejscowy plan, media
Tarnowo Podgórne
Cena: 550 000 zł
Rowerek biegowy Kinderkraft
Tarnowo Podgórne
Cena: 70 zł
Spszedaż
Tarnowo Podgórne
Pompy ciepła i klimatyzacja Poznań i okolice
Tarnowo Podgórne
Hala/Magazyn, 1 650 m², Tarnowo Podgórne
Tarnowo Podgórne
Cena: 26 000 zł
WYPOŻYCZALNIA WYNAJEM SAMOCHODÓW POZNAŃ
Tarnowo Podgórne
Cena: 10 zł
Karcher Tarnowo Podgórne 661373424pranie tapicerki, wykładzi
Tarnowo Podgórne
PEUGEOT 208 WSZYSTKIE CZĘŚCI 516-173-666
Tarnowo Podgórne
PEUGEOT 308 ZDERZAK MASKA BŁOTNIK LAMPA LEWA PRAWA - części
Tarnowo Podgórne
Działka budowlana ,980 m2 BEZPOŚREDNIO pełne media , mpzp
Tarnowo Podgórne
Cena: 285 000 zł
Podologia HELP PODOLOG Tarnowo Poznań
Tarnowo Podgórne
Kierowca międzynarodowy C+E
Tarnowo Podgórne
więcej ogłoszeń w Tarnowie Podgórnym »
Lokalizacje w okolicy
Zabrze (1)
Nowy Sącz (1)
Katowice (2)
Poznań (1)
Warszawa (10)
Tarnowo Podgórne (1)
Bydgoszcz (1)
Gdańsk (3)
Wrocław (1)
Szałe (1)
Jedlec (1)
Tuchola (1)
Siedlce (1)
Barczewo (1)
Połczyn-Zdrój (1)
Gdynia (1)
Kraków (5)
Popularne zawody w Tarnowie Podgórnym
Opiekunka (1)
Opiekunka do dziecka (1)
Sprzedawca (5)
Pracownik Sklepu (6)
Prasownik (1)
Technik (1)
Pracownik Pomocniczy (1)
Pakowacz (3)
Pracownik Produkcji (2)
Mechanik (2)
Kierownik Magazynu (1)
Kierowniczka (1)
Kierownik (1)
Koordynator (3)
Monter (3)
Specjalista ds. Sprzedaży (1)
Office Assistant (1)
Piekarz (1)
Pracownik Kas (1)
Kasjer (1)
Ekspedientka w sklepie (1)
Ekspedientka (2)
Barman (1)
Sprzedawca w sklepie odzieżowym (1)
Pracownik baru (1)
Kasjerka (2)
Spawacz (1)
Specjalista ds. HR (1)
Montażysta filmowy (1)
Pracownik ochrony fizycznej bez licencji (1)
Pracownik Ochrony Fizycznej (1)
Pracownik ochrony (1)
Ochroniarz (1)
Hr generalist (1)
Doradca (1)
Specjalista (3)
Specjalista ds. kadr (1)
Specjalista ds. kadr i płac (1)
Inwentaryzator (1)
Pracownik inwentaryzacji (1)
Koordynator zmiany (1)
Kucharz (1)
Kucharka (1)
Pracownik restauracji (1)
Technolog (2)
Pracownik Magazynowy (1)
Magazynier (1)
Operator (1)
Operator maszyn (1)
Pomocnik Operatora Maszyn (1)
Popularne kategorie w Tarnowie Podgórnym
Dorywcza (5)
Sprzedaż (4)
Praca fizyczna (20)
Niepełnosprawni (4)
Produkcja (18)
Gastronomia i hotelarstwo (2)
Budownictwo (4)
Dla studentów (1)
Ochrona osób i mienia (1)
Human resources (1)
Doradztwo i konsulting (1)
Administracja biurowa (6)
Pomoc domowa i opieka (1)
Badania i rozwój (2)
Inżynieria i technologia (3)
Obsługa klienta (6)
Edukacja (2)
Logistyka i transport (6)
Więcej ofert pracy na
nuzle.pl »
Copyright © 2025 tabelaprawdy.pl. All Rights Reserved.