Tabelaprawdy
.pl
Zmień kryteria ({{filtersCount}})
Ustaw kryteria
Ustaw kryteria
Stanowisko, firma, słowo kluczowe
Miejscowość, województwo
+{{r}} km
Wyczyść filtry
Kategorie:
{{selectedCategoriesCount}}
{{cat.category}}
{{counters.categories && counters.categories[cat.id] ? counters.categories[cat.id] : '0'}}
Data dodania:
1
{{value}}
({{counters.hours && counters.hours[key] ? counters.hours[key] : '0'}})
Rodzaj pracy:
{{selectedJobTypesCount}}
{{jobType.name}}
({{counters.jobTypes && counters.jobTypes[jobType.id] ? counters.jobTypes[jobType.id] : '0'}})
Umowa:
{{selectedContractsCount}}
{{contract.name}}
({{counters.contracts && counters.contracts[contract.id] ? counters.contracts[contract.id] : '0'}})
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
Wszystkie oferty
»
Wysogotowo
»
Pełnomocnik Zarządu
Ogłoszenia o pracę Pełnomocnik Zarządu Wysogotowo
- Mamy dla Ciebie
1 ofertę pracy
Ustaw kryteria
Słowo kluczowe
Miejscowość
Promień
+{{r}} km
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
Wyczyść filtry
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
Wyczyść filtry
Kategorie:
{{selectedCategoriesCount}}
{{cat.category}}
{{counters.categories && counters.categories[cat.id] ? counters.categories[cat.id] : '0'}}
{{showAllCategories ? 'Ukryj' : 'Pokaż wszystkie'}} kategorie
Data dodania:
Kiedykolwiek
{{value}}
{{counters.hours && counters.hours[key] ? counters.hours[key] : '0'}}
Rodzaj pracy:
{{jobType.name}}
{{counters.jobTypes && counters.jobTypes[jobType.id] ? counters.jobTypes[jobType.id] : '0'}}
Umowa:
{{contract.name}}
{{counters.contracts && counters.contracts[contract.id] ? counters.contracts[contract.id] : '0'}}
Wyczyść filtry
Pokaż oferty ({{counters.all || 0}})
Pełnomocnik Zarządu
Wysogotowo
GC METAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Administracja biurowa
Pełnomocnik Zarządu
Asystent/ Pełnomocnik Biura Zarządu Miejsce pracy: Wysogotowo (pow. poznański) W związku z rozwojem firmy poszukujemy Asystentów / Pełnomocników Biura Zarządu cechujących się doświadczeniem w zakresach takich jak: Asystent Biura Zarządu/...
Dzisiaj
z Nuzle.pl
Podobne ogłoszenia
Specjalista ds. rozwoju biznesu
Poznań
Administracja biurowa
Specjalista
Specjalista ds. rozwoju
Specjalista ds. rozwoju biznesu
Zakres obowiązków:stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim, ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie, a komunikacja wewnętrz
Dzisiaj
z Centralna baza ofert pracy
Konsultant Finansowy
Poznań
Prudential Polska sp. z o .o
Administracja biurowa
Doradztwo i konsulting
Obsługa klienta
Konsultant
Konsultantka
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
Dzisiaj
z praca.pl
Dyrektor Agencji
Poznań
Prudential Polska sp. z o .o
Administracja biurowa
Kadra zarządzająca
Media i sztuka
Prawo i administracja państwowa
Dyrektor
Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
Dzisiaj
z praca.pl
Lider Zespołu Sprzedaży
Poznań
Prudential Polska sp. z o .o
Administracja biurowa
Ekspedientka
Kasjerka
Lider zespołu
Lider zespołu sprzedaży
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
Dzisiaj
z praca.pl
Asystent/ka w dziale administracyjno-finansowym
Poznań
SKIVAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Twój portal z ofertami pracy
Dzisiaj
z rocketjobs.pl
Informatyk wdrożeniowiec
Poznań
Polska Grupa Zbrojeniowa S.A
Administracja biurowa
IT Administracja
IT Oprogramowanie
Informatyk
Informatyk wdrożeniowiec105_4484456Obowiązki prowadzenie projektów związanych z utrzymaniem i rozwojem systemu ERP BPSC Impuls, Siemens, zarządzanie projektami wdrożeniowymi w Spółce, koordynowanie prac dot. systemu BPSC Impuls w zakresie nadzor
Dzisiaj
z gowork.pl
Koordynator Logistyki
Swadzim
Gomez
Administracja biurowa
Koordynator
Zakres obowiązków:nZarządzanie działem logistyki, w tym opracowywanie i wdrażanie wewnętrznych norm oraz procedur;nUsprawnianie efektywności procesów logistycznych oraz nadzorowanie funkcjonowania magazynu;nMotywowanie, kontrolowanie, re
Dzisiaj
z rocketjobs.pl
Starszy referent w Sekcji Świadczeń Specjalistycznych...
Poznań, ul. Baraniaka 88D
WIELKOPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
GŁÓWNE ZADANIA kompleksowy udział w zabezpieczaniu świadczeń opieki zdrowotnej pozostających w kompetencji Sekcji Świadczeń Specjalistycznych, tj. w zakresie: przygotowania i przeprowadzania postępowań w sprawie zawarcia umów o udzielanie świadc
Dzisiaj
z praca.pl
Starszy referent w Dziale Leczenia za Granicą...
Poznań, ul. Baraniaka 88D
WIELKOPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
GŁÓWNE ZADANIA rejestracja i wydawanie formularzy unijnych z serii E100 uprawniających do świadczeń zdrowotnych, prowadzenie korespondencji z osobami zainteresowanymi oraz instytucjami innych krajów UE/EFTA, weryfikacja uprawnień osób uprawniony
Dzisiaj
z praca.pl
Kosztorysant
Mosina
CONNECT Sp. z o. o
Administracja biurowa
Kosztorysant
# Connect Spzoo, Szukasz interesującej pracy w stabilnej firmie? Chcesz realizować się w ciekawych projektach budowlanych? Dołącz do naszego zespołu jako Kosztorysant! ### Opis stanowiska: - Samodzielne opracowywanie kosztorysów inwestorskich,..
Dzisiaj
z Nuzle.pl
Biurowo - administracyjne prawne
Mosina
CONNECT Sp. z o. o
Administracja biurowa
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Zatrudnimy osobę na stanowisko biuro - administracyjne do sporządzania dokumentacji ze znajomością prawa . - pisanie pozwów ,pism urzędowych - przygotowanie dokumentacji wszelkiego rodzaju do pozwów i pism urzędowych - inne czynności nie zbędne..
Dzisiaj
z Nuzle.pl
ASYSTENT / ASYSTENTKA DZIAŁU ZAKUPU
Poznań
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Dla studentów
Asystent
Pracownik Administracji
Tw ój zakres obowiązk ówprowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produkt ów,nadz ór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji,utrzymanie i rozwijanie relacji z dostaw
2 dni temu z jobs.pl
Konsultant wydawnictwa ELT
Poznań
Administracja biurowa
Doradztwo i konsulting
Obsługa klienta
Konsultant
Konsultantka
Opis stanowiska budowanie długotrwałych relacji z klientami w placówkach edukacyjnych (szkoły językowe, szkoły ponadpodstawowe, uczelnie) organizację i prowadzenie prezentacji oraz szkoleń promujących ofertę wydawnictwa w placówkach edukacyjnych
2 dni temu z praca.pl
Recepcjonista ze znajomością języka tureckiego
Poznań
Administracja biurowa
Gastronomia i hotelarstwo
Recepcjonista
Recepcjonistka
Zakres obowiązków:obsługa klientów (w tym obcokrajowców) Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweInne wymagania: komunikatywna znajomość języka polskiego, tureckiego i angielskiegoWymagany staż pracy: lata: 1 Wy
3 dni temu z Centralna baza ofert pracy
Asystent Działu Zakupu
Poznań
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Jako Transgourmet Polska działamy pod dwiema markami handlowymi: - Transgourmet – skierowaną do sektora gastronomicznego i obszaru HoReCa, - Selgros – nastawioną na handel hurtowy i detaliczny
3 dni temu z traffit.pl
Asystent/ka biura (1/2 etatu)
Poznań
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Twój portal z ofertami pracy
3 dni temu z rocketjobs.pl
Asystent/ka Dyrekcji
Poznań
ADAMIETZ Sp. z o. o
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, powiększamy nasz zespół administracyjny w oddziale Spółki w Poznaniu. Asystent/ka DyrekcjiObowiązki realizacja i nadzorowanie prac administracyjno-biurowych w oddziale spółki wsparcie administracyjne dyrek
3 dni temu z gowork.pl
Asystent rodziny
Luboń
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBONIU
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Zakres obowiązków:Zadaniowy system pracy zgodnie z ustalonym harmonogramem wizyt u rodzin. Praca odbywa się głównie w miejscu zamieszkania rodzin oraz w miejscu dokonywania czynności na ich rzecz. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wy
4 dni temu z Centralna baza ofert pracy
Executive Assistant
Poznań
Arche Consulting
Administracja biurowa
Executive assistant
Executive Assistant87_29395Obowiązki zarządzanie obiegiem dokumentów oraz korespondencją Zarządu, koordynacja komunikacji Zarządu z Dyrektorami i Pracownikami, prowadzenie kalendarza Zarządu, organizacja spotkań i monitorowanie ich realizacji, p
4 dni temu z gowork.pl
Koordynator Projektów IT
Poznań
Administracja biurowa
Koordynator
Koordynator Projektów
Wymagania Wymagania Wykształcenie średnie o kierunku informatycznym. Doświadczenie w zarządzaniu projektami informatycznymi. Umiejętność pracy w zespole i komunikacja z
4 dni temu z mycv.pl
Konsultant | Sprzedawca | Poznań (Panorama)
Poznań
Hebe - Jeronimo Martins
Administracja biurowa
Doradztwo i konsulting
Obsługa klienta
Konsultant
Pracownik Sklepu
Sprzedawca
Konsultantka
Twój portal z ofertami pracy
5 dni temu z rocketjobs.pl
Konsultant | Sprzedawca | Poznań ul. Kraszewskiego
Poznań
Hebe - Jeronimo Martins
Administracja biurowa
Doradztwo i konsulting
Obsługa klienta
Konsultant
Pracownik Sklepu
Sprzedawca
Konsultantka
Twój portal z ofertami pracy
5 dni temu z rocketjobs.pl
Konsultant | Sprzedawca | Swarzędz ul. Poznańska
Swarzędz
Hebe - Jeronimo Martins
Administracja biurowa
Doradztwo i konsulting
Obsługa klienta
Konsultant
Pracownik Sklepu
Sprzedawca
Konsultantka
Twój portal z ofertami pracy
5 dni temu z rocketjobs.pl
Koordynator ds. sprzedaży - Poznań
Poznań
Administracja biurowa
Ekspedientka
Koordynator
Kasjerka
Twój portal z ofertami pracy
5 dni temu z rocketjobs.pl
Koordynator ds. Planowania Produkcji w Studiu...
Swadzim
Gomez
Administracja biurowa
Koordynator
Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy zespołu w Studiu Fotograficznym E-Commerce; Zarządzanie harmonogramami pracy zespołu fotografów, stylistek, grafików; Koordynowanie i monitorowanie wszystkich etapów produkcji treści na stronę www; Tworzeni
5 dni temu z praca.pl
Koordynator ds. Planowania Produkcji w Studiu...
Suchy Las
Gomez
Administracja biurowa
Koordynator
Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy zespołu w Studiu Fotograficznym E-Commerce; Zarządzanie harmonogramami pracy zespołu fotografów, stylistek, grafików; Koordynowanie i monitorowanie wszystkich etapów produkcji treści na stronę www; Tworzeni
5 dni temu z praca.pl
Ogłoszenia z Lento.pl
Opiekun żłobkowy poszukiwany
Wysogotowo
Lokal użytkowy Wysogotowo gm. Tarnowo Podgórne,
Wysogotowo
Cena: 13 370 zł
Hala/Magazyn/Warehouse, 12 533 m², Wysogotowo
Wysogotowo
Cena: 124 000 zł
Lokal użytkowy Wysogotowo gm. Tarnowo Podgórne,
Wysogotowo
Cena: 20 923 zł
Lokal pokoje mieszkanie
Wysogotowo
Cena: 2 100 zł
Podnośnik koszowy Przeźmierowo, Wysogotowo, Swadzim , Sady
Wysogotowo
Podłączenie płyty indukcyjnej, naprawy elektryczne
Wysogotowo
nauczyciel wychowania przedszkolnego
Wysogotowo
Magazyn.Hala Wysogotowo okolice Poznania 3500 m2
Wysogotowo
Cena: 36 000 zł
Karcher Wysogotowo pranie dywanów wykładzin tapicerki ozon
Wysogotowo
więcej ogłoszeń w Wysogotowie »
Lokalizacje w okolicy
Wysogotowo (1)
Popularne zawody w Wysogotowo
Handlowiec (1)
Pracownik Magazynowy (1)
Magazynier (1)
Pełnomocnik Zarządu (1)
Specjalista ds. Handlowych (1)
Specjalista (5)
Specjalista ds. ofertowania (1)
Popularne kategorie w Wysogotowo
Marketing i reklama (1)
Obsługa klienta (2)
Logistyka i transport (2)
Praca fizyczna (1)
Administracja biurowa (1)
Budownictwo (1)
Więcej ofert pracy na
nuzle.pl »
Copyright © 2025 tabelaprawdy.pl. All Rights Reserved.